Stránky

středa 28. listopadu 2012

SIM 28.11.2012 +680





Tak jsem se po delší době dostal k sim tradingu od začátku obchodních hodin. Dnes tři obchody jeden short , dva long. Je tam zaznačen ještě obchod na p.7 ale ten jsem nevzal. Prní obchod vstup na p.2 po proražení mini TR , snažil jsem se vstoupit nějak rozumně trochu převládala obava z možného longu z ceny 800,5 -800,8 první PT se tam vlezl ale vystoupil jsem na be+1 cena se otřela o první PT ale neexla ho a v obavě z možné ztráty jsem posunul na be+1. Druhý obchod na p.9 , po datech v16 hod žádný prudší short nenastal a tak jsem šel long, na TS žádný větší tlak do shortu nebyl. Následný p.7 jsem nebral obava z možného shortu kolem 800,8. Třetí obchod na p.3  mini 3U a odraz od PREM Low . S dneškem spokojenost až na první obchod.

4 komentáře:

  1. Ahoj Jirko, chtěl bych se tě zeptat, zda nějakým způsobem zohledňuješ potenciál obchodu? Taky obchoduju KISS a dnes sem nevzal žádný obchod. Úvodní short jsem nebral z důvodu již mnoha korekcí na 3M a taky právě malého potenciálu (SR na 240M). Ta p.9 byla celkem solidní, ovšem jasně proti swingu na 3M. Jinak poklona k tvým dosavadním výsledkům. Měj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já s protiswingy celkem bojuju, ale "jasně proti swingu na 3M " tam vidím dost místa na minimálně první PT tak že podle mého nezkušeného úsudku obchod podle pravidel. Na jaké ceně ty máš v tomto případě protiswing? Pro mě byla v tu dobu důležitá cena kdy se trh zastavil v 15:56 - 16:00 na ceně cca 800,2 a k té já mám dost místa. A k tomu ještě sleduji TS a tam žádný větší zátah short nebyl, tak že proto vstup.

      Vymazat
    2. Já právě beru k protiswingu a SR úrovním prostor aspoň 12 ticků, protiSW jsem v tomto případě měl na úrovni 798 a vstup byl na 797,6. Vstoupit se potom dalo i na té 798 na p3 po 123 na 1M, ale to byl vstup již trochu agresivnější, čekal na vytvoření většího 123 na 3M, kde bych potom vstupoval třeba na p7 nebo následné p3 podle prostoru. Tu úroveň 800,2 jsem taky vnímal, na Daily a hlavně 240M docela silná. Jinak tento týden jsem rozjel svůj blog: kanosi.blogspot.cz, kde budu dávat screeny, tak můžeš mrknout.

      Vymazat
  2. Čao Jirko. Opět skvěle. Jen mohu závidět...

    OdpovědětVymazat