Stránky

středa 17. července 2013

SIM 17.7. +690




4 komentáře:

  1. Zdravím, koukám na tvůj blog, vidím samé velké profity - žádné ztrátové dny a říkám si, jaktože nejsi už dávno na live? Ty profity jsou opravdu veliké. Za den máš to co já za měsíc.. :) Měj se pěkně, hodně úspěchů a díky za odpověď. Zdeněk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj obchoduji jen když mi to práce dovolí, ani na blog jsem teď poslední měsíc kdy jsem dělal snad už poslední úpravu systému nedal všechny obchody. Byly tam zisky i ztráty, celkově po poslední úpravě jsem v plusu, tak jak to obchoduji posledních 14dnů tak s tím půjdu i live ale potřebuji minimálně do konce prázdnin obchodovat stále stejně a konzistentně vydělávat na simu, u mě je největší nepřítel moje podvědomí tak se ho snažím správně nasměrovat.
      Jirka

      Vymazat
    2. Děkuji. Můžu se ještě zeptat, jak konrétně myslíš to s tím podvědomím? Máš na mysli třeba blackout dny? Z.

      Vymazat
    3. Tak blackout dny pokud myslíš "bezhlavé klikání a nahánění trhu" tak to jsem pokud to tak můžu říct eliminoval. Spíš jsem myslel něco na způsob že oči vidí že třeba trh je UP lehce koriguje nikde žádná SR ani náznak třeba velkého 123 a já se snažím trh přesvědčit že jdeme short, a hledám místo kde tam skočit, což se mi podaří a skončím na plné SL. Když se na to z odstupem podívám tak je to samozřejmě do očí bijící nesmysl. Nebo v přípravě něco přehlédnu a pak se snažím zobchodovat svoji představu místo toho abych obchodoval "to co vidím né co si myslím ". Tak nějak jsem to myslel.

      Vymazat